ضمانت نامه : مجموعه ما به تازگی برای ارائه لوازم برقی خود از ضمانت نامه شرکت سیما استفاده می‌کند. این شرکت موظف است که به مدت ۱۸ ماه تمامی لوازم الکتریکی که دارای این ضمانتنامه می باشند را گارانتی کند. لازم به ذکر است که رفع تمامی خرابی های احتمالی به عهده مراکز خدمات این شرکت بوده و فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص بر عهده ندارد.

خدمات این شرکت شامل محصولات الکتریکی سایز کوچک شامل سرخ کن، جارو برقی و … می گردند. ولی محصولات الکترونیکی سایز بزرگ نظیر ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، آب سردکن و غیره از جمله محصولاتی می باشند که این ضمانت نامه برای آنها فاقد اعتبار است.

از جمله نکات قابل ذکری که در این خصوص می‌توان عنوان نمود هزینه ارسال و دریافت دستگاه معیوب می باشد. تمامی این هزینه ها به عهده خریدار است و خریدار می بایست هزینه ارسال دستگاه و دریافت آن از تعمیرگاه را به عهده بگیرد. علاوه بر این به هنگام خرابی دستگاه خریدار می بایست حتما اقدام به ارائه کارت گارانتی و فاکتور خرید به مراکز خدمات نماید.

ضمانت نامه

چنانچه فروشگاه ارائه دهنده محصولات الکترونیکی از درج تاریخ و یا مهر و امضا در فاکتور شما کوتاهی کند، در این صورت گارانتی شما از اعتبار ساقط است. علاوه بر این چنانچه دستگاه شما در شهرستان محل زندگیتان تعمیر نشود، مشتری می تواند آن را با هزینه شخصی خود جهت تعمیر به تهران ارسال نماید. مشتریان گرامی توجه کنند که برای فعال کردن کارت گارانتیشان می بایست پس از تکمیل کردن کارت توسط فروشنده، کد کارت را به سامانه 10008118 ارسال نمایند.

مشتریان گرامی توجه کنند که موارد زیر به هیچ عنوان شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی شوند :

  • دسته اول خسارتی هستند که در اثر شکستگی، ضربه و یا ورود مایعات به دستگاه به وجود بیایند.
  • دسته دوم خساراتی هستند که بر اثر وارد کردن اجسام خارجی به دستگاه صورت پذیرند.
  • دسته سوم خساراتی هستند که در اثر استفاده از لوازم جانبی غیر اورجینال و یا باتری برای دستگاه به وجود بیایند.
  • دسته چهارم خساراتی هستند که در اثر تعمیر یا باز کردن دستگاه توسط مراکز غیر مجاز صورت پذیرفته باشند.
  • دسته پنجم خساراتی هستند که در اثر نوسانات برق ایجاد شده اند
  • دست ششم خساراتی هستند که در اثر نیز فرسودگی لوازم جانبی نظیر تیغه‌ها، آداپتور، باطری و غیره به وجود بیایند.

نکته : چنانچه دستگاه قابلیت تعمیر نداشته باشد، با کسر ۳۰ درصد از  مبلغ کل فاکتور ۷۰ درصد از مبلغ کل به مشتری عودت داده می شود. علاوه بر این مشتری می‌تواند با پرداخت ۳۰ درصد از مبلغ کل دستگاه اقدام به تعویض دستگاه با مدل مشابه نماید.

شرکت سیما مفتخر است که دارای بیش از ۵۰۰ نمایندگی فعال در سراسر ایران می باشد و می تواند اقدام به ارائه خدمات به مشتریان خود نماید.

در عکس زیر لیست منتخب مراکز خدمات پس از فروش این شرکت را می توانید مشاهده کنید.

WhatsApp Image 2020 11 23 at 05.44.23

منو اصلی